Utorak 14 Kol 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ČLANARINA

Članarina

AEROBIC CENTAR

STEP1ONE

MJESEČNA ČLANARINA

Kombinacija 2 x tjedno.....................................220,00 kn

Kombinacija 3 x tjedno.....................................260,00 kn

NEOGRANIČENI BROJ MJESEČNIH DOLAZAKA............300,00 kn


NA DOLASKE - ČLANARINA TRAJE 3 MJESECA

8 dolazaka..........................................................230,00 kn

12 dolazaka.........................................................290,00 kn

16 dolazaka.........................................................350,00 kn


članarina za 3 mjeseca...............popust 10%

članarina za 6 mjeseci...............popust 20%


Obiteljski popust................10%

Popust za umirovljenike............................10%



Povrat uplaćene članarine nije moguć ni u kom slučaju niti je prenosiv na drugu osobu!

Slijedeća članarina započinje prvi dan po isteku prethodne bez obzira kada je uplaćujete.

Odgoda članarine moguća je samo u slučaju bolesti i putovanja najviše 2 tjedna!

Hvala na razumijevanju!

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 24