Ponedjeljak 20 Stu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica O NAMA

O nama

spininglogo

 

Aerobic centar Step One osnovan je 06.10.2006. godine. Nalazi se u Rijeci, na D.Vežici, u Ulici D.Gervaisa 39 na ukupno 242m2. Od 2008. godine postaje prvi službeni Spinning centar u Hrvatskoj sa licenciranim Spinning trenerima.

Velika, svjetla i prostrana dvorana u kojoj se održavaju svi rekreacijski sadržaji, osim Spinninga, veličine je 140m2. Dvorana je opremljena svim potrebnim rekvizitima, step klupicama, loptama (velikim i malim), jednoručnim utezima, utezima za skočni zglob, elastičnim trakama i strunjačama.U dvorani za Spinning nalazi se jedanaest bicikala, tj kapacitet dvorane namijenjen je za deset vježbača.  Parking je osiguran.


Sadržaji:

aerobic dvorana
spinning dvorana
dječja igraonica

Radno vrijeme:

Pon-Pet 18:00 – 22:00


novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 10