Utorak 18 Pro 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica O NAMA

O nama

spininglogo

 

Aerobic centar Step One osnovan je 06.10.2006. godine. Nalazi se u Rijeci, na D.Vežici, u Ulici D.Gervaisa 39 na ukupno 242m2. Od 2008. godine postaje prvi službeni Spinning centar u Hrvatskoj sa licenciranim Spinning trenerima.

Velika, svjetla i prostrana dvorana u kojoj se održavaju svi rekreacijski sadržaji, osim Spinninga, veličine je 140m2. Dvorana je opremljena svim potrebnim rekvizitima, step klupicama, loptama (velikim i malim), jednoručnim utezima, utezima za skočni zglob, elastičnim trakama i strunjačama.U dvorani za Spinning nalazi se jedanaest bicikala, tj kapacitet dvorane namijenjen je za deset vježbača.  Parking je osiguran.


Sadržaji:

aerobic dvorana
spinning dvorana
dječja igraonica

Radno vrijeme:

Pon-Pet 18:00 – 22:00


novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Zdravstvene dobiti bicikliranja

Britanska istraživanja pokazuju da vožnja bicikla svaki dan po 30min sagori gotovo 5kg masti za godinu dana. 5kg je inače prosječni dobitak tjelesne težine kod odraslih osoba od 40tih, pa na dalje. Bicikliranjem se prosječno potroši 400kcal po satu. Procjenjuje se da bicikl svaki dan vozi oko milijardu ljudi. Bicikliranje jača snagu i izdržljivost mišića i zglobova. Danci su dokazali da štiti od srčanog udara u dobi od 20 do 93 godina. Finci su istražili kako dnevno 30min vožnje biciklom za 40%  smanjuje rizik od razvoja dijabetesa. Bicikliranje, kao i hodanje, imaju snažan učinak na zadovoljstvo i otpuštanje stresa. U svakom slučaju i višestruko od vožnje bicikla izravno profitirate, odmah i dugoročno.

Živjeti zdravo

NOVI LIST

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 17