Ponedjeljak 20 Stu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica O NAMA treneri

TRENERI

MARINA MODRIĆ

  • -rođena 6. siječnja 1979. godine
  • -viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu), diplomirani ekonomist
  • -licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga
  • -licencirani SPINNING trener
  • -instruktor aerobica, workout programa, pilatesa
  • -2003. godine završava basic i intermediate tečaj pilatesa, te postaje jedan od prvih pilates instruktora u Rijeci
  • -2004. godine osvaja srebrnu medalju u ekipnom aerokickboxingu
  • -aerobicom se bavi od 1998. godine te kao instruktor radi od 2001. nakon završenog tečaja u organizaciji Reebok University-a

 


NATAŠA KALABIĆ

DSC_1005abnatasa

-rođena 29.02. 1976. god

-viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu) , diplomirani ekonomista

-licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga, Spinninga, Walkinga i ZUMBA fitnessa

-trener workout i step aerobic programa

-aerobicom se bavi od 1996. godine

-od 1990. do 1996. godine aktivno se bavila sportskim i revijalnim latino američkim i standardnim plesovima


MIRJANA VIŠNJIK učiteljica zenyoge

mirjana

-1995. godine započela je učenje yoge kod raznih učitelja pod okriljem tadašnje Mushindokai organizacije čije je sjedište bilo u Londonu.

- U Zagrebu završila dvogodišnju Školu za učitelje zenyoge i stekla status učiteljice. -Od 2006. podučava zenyogu u Rijeci.

 

 

 

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 17