Nedjelja 21 Sij 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI yoga

ZENYOGA

yoga2ZENYOGA je disciplina dovođenja tijela u uravnoteženo stanje, koja se koristi širokim spektrom tjelesnih položaja, vježbama disanja, dijagnostikom i masažom.

Tri su načina na koje zenyoga djeluje na tijelo - ritmičkim ponavljanjem pokreta razvija svjesnost o tijelu u kretanju, zadržavanjem položaja dubinski djeluje na unutarnje organe i energetskim vježbama obnavlja skladan protok energije kroz tijelo. Blagotvorno i iscjeljuće djelovanje zenyoge ima učinak na postularni, cirkulatorni, mišicni,nervni, dišni i energetski sustav našeg tijela.

Razvijanje svjesnosti o tijelu kroz vježbanje zenyoge je začetak duhovne prakse ciji ciljevi nadilaze tjelesni sklad i usmjereni su na naše mentalno i duhovno zdravlje. U tom smislu vježbanje zenyoge pomaže u postizanju mirnog i jasnog uma ukorijenjenog u sadašnjem trenutku - onom u kojem je uistinu moguće utjecati na kvalitetu našeg života.

Zen Yoga se vježba bez obuće, u odjeći koja ne sputava kretanje i po mogućnosti je od prirodnoga materijala. Važan element vježbanja je tišina. Ozračjem vanjske mirnoće nastojimo omogućiti okretanje pažnje prema sebi, stvaranje unutarnjeg mira i opuštenosti. Ne koristimo glazbu kao zvučnu pozadinu i ne palimo mirišljave štapiće. Ozračjem vanjske mirnoće nastojimo omogućiti okretanje pažnje prema sebi, stvaranje unutarnjeg mira i opuštenosti.

Važno je znati da se pojedina vježba može izvoditi na različitim razinama, tako da i mlađi i stariji (početnici i napredniji vježbači) uz dobroga učitelja koji će im ukazati na što da obrate pažnju - mogu izvoditi isti sklop vježbi, i imati od njih podjednake koristi.

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 24