Nedjelja 24 Ruj 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI karate za djecu

Karate za djecu


297657 Pozitivno utječe na usvajanje zdravog načina života, unaprjeđuje zdravlje i kvalitetu života i smanjuje rizik od kroničnih bolesti. Dokazano je da je redovita tjelesna aktivnost bitna za fizičko i mentalno zdravlje te psihosocijalni razvoj. S usvajanjem zdravih navika i edukacijom o važnosti tjelesne aktivnosti treba započeti rano. Studije su pokazale da većina djece koja se bave sportom i tjelesno su aktivna u djetinjstvu, zadrže takve navike i u odrasloj dobi.
Karate ima pozitivan učinak na razvoj osobnosti. Djeca koja se odmalena bave karate aktivnošću, već u ranijoj životnoj dobi razviju radne navike i samodisciplinu. Karate, također, ima pozitivnu ulogu i u emocionalnom razvoju djece olakšavajući im socijalizaciju. Sport koji osim tijela jača um i srce je karate. Karate je prvenstveno borilačka vještina, a učenjem i treniranjem tog sporta osim što se razvija fizička, podiže se kvaliteta i psihičke strane dječje osobnosti. IMG_12355a02e
Karate je jedan od najzdravijih sportova koji jača samopouzdanje i karakter, a njime se može baviti i profesionalno i rekreativno. Zbog nedvojbene vrijednosti karatea kao sporta, vrata karatea su otvorena svima koji se odluče proći kroz njih.

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

BODY FAT

BODY FAT (%) je omjer sveukupne tjelesne masnoće i tjelesne težine. Masno tkivo čini esencijalna masnoća i pohranjena masnoća.

Pod tjelesnim sastavom smatramo udio nemasne tjelesne mase i masnog tkiva.

  • nemasna tjelesna masa – čini je mišićno tkivo, koštano tkivo, unutarnji organi, zalihe glikogena, krv, voda, kosa, živčano tkivo.

  • masno tkivo - sastoji se dakle od esencijalnog i pohranjenog masnog tkiva.

  • esencijalno masno tkivo - bitno je za održavanje životnih funkcija. To su masne stanice koje grade živce, koštanu srž, svaku membranu žive stanice pa tako i mišićne. Računa se da žene imaju ~ 8-12 %, a muškarci ~ 3 - 5 % esencijalnog masnog tkiva. Kod žena se masti smatraju bitnim za reproduktivnu funkciju i dojenje.

  • pohranjena mast - generalno je podijeljena na visceralnu masnoću (onu oko unutarnjih organa) i potkožnu masnoću (onu koju možemo "uštipnuti" prstima). U žena ta masnoća obično iznosi oko 15 %, a kod muškaraca 12 %.

Visceralna masnoća opasnija je za zdravlje i teško se gubi. Količina potkožne masnoće uzima se kao mjerilo nečije utreniranosti, a njome se žene najviše zamaraju.

Metode mjerenja potkožnog masnog tkiva

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 15