Četvrtak 27 Srp 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI pilates

PILATES

pilates Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.  Nastao je početkom prošlog  stoljeća od pokretača, nijemca Josepha Pilatesa koji je razvio jedinstvenu metodu vježbanja temeljenu na njegovom životnom iskustvu i istraživanju ljudskog pokreta. Trening sadrži kontrolirane i svjesne pokrete u kombinaciji sa određenim načinom disanja. Sat pilatesa traje 60 minuta, a sadrži više  vježbii smisleno povezanih, te vježbe istezanja. Izvodi se pod stručnim vodstvom trenera.


Pozitivni učinci koje pruža vježbanje Pilatesa:

- spriječava bolove u kralježnici

pilates_1

- jača trup (središte tijela) od vanjske strane prema unutrašnjoj

- razvija mišićnu ravnotežu

- povećava kontrolu i koncentraciju

- disanje postaje efikasnije

- povećava povezanost uma i tijela

Poboljšava:

- fleksibilnost i polagano i skladno kretanje

- koordinaciju

- mišićnu snagu i izdržljivost

- posturu tijela statičku i dinamičku

- kontrolu središta tijela

- kvalitetu življenja

- samopoštovanje i odgovornost prema vlastitom tijelu

pilates2

Kako bi postigli sve gore navedeno, potrebno je pridržavati se određenih pravila.

8 osnovnih načela Pilatesa:

  1. koncentracija – usmjeravanje uma na ono što radi tijelo, na pravilno izvođenje svake vježbe
  2. pravilno disanje – disati treba iz dijafragme,  torakalno i punim plućima
  3. powerhouse (središte moći) – dobar i pravilan položaj tijela može se postići jedino kada sva snaga i energija dolazi iz powerhouse-a prema ekstremitetima. Podrazumijeva rad na unutarnjoj stabilnosti - centriranje.
  4. kontrola – kompletna mentalna kontrola rada mišića, koordinacija uma i tijela. Sporije izvođenje pojedine sekvence utjecati će na dinamičku pravilnost izvođenja.
  5. preciznost – promišljeni, jednostavni i dobro odmjereni pokreti kod izvođenja svakog djelića vježbe, svakog prijelaza i elemenata koji čine vježbu.
  6. tečnost pokreta - polagano i skladno kretanje
  7. izdržljivost – progresivno povećavanje intenziteta vježbanja kako bi se razvila izdržljivost
  8. pravilno držanje (postura tijela) – budite svjesni položaja dijelova tijela u prostoru

 


novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Zdravstvene dobiti bicikliranja

Britanska istraživanja pokazuju da vožnja bicikla svaki dan po 30min sagori gotovo 5kg masti za godinu dana. 5kg je inače prosječni dobitak tjelesne težine kod odraslih osoba od 40tih, pa na dalje. Bicikliranjem se prosječno potroši 400kcal po satu. Procjenjuje se da bicikl svaki dan vozi oko milijardu ljudi. Bicikliranje jača snagu i izdržljivost mišića i zglobova. Danci su dokazali da štiti od srčanog udara u dobi od 20 do 93 godina. Finci su istražili kako dnevno 30min vožnje biciklom za 40%  smanjuje rizik od razvoja dijabetesa. Bicikliranje, kao i hodanje, imaju snažan učinak na zadovoljstvo i otpuštanje stresa. U svakom slučaju i višestruko od vožnje bicikla izravno profitirate, odmah i dugoročno.

Živjeti zdravo

NOVI LIST

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 18