Nedjelja 21 Sij 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI pilates

PILATES

pilates Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.  Nastao je početkom prošlog  stoljeća od pokretača, nijemca Josepha Pilatesa koji je razvio jedinstvenu metodu vježbanja temeljenu na njegovom životnom iskustvu i istraživanju ljudskog pokreta. Trening sadrži kontrolirane i svjesne pokrete u kombinaciji sa određenim načinom disanja. Sat pilatesa traje 60 minuta, a sadrži više  vježbii smisleno povezanih, te vježbe istezanja. Izvodi se pod stručnim vodstvom trenera.


Pozitivni učinci koje pruža vježbanje Pilatesa:

- spriječava bolove u kralježnici

pilates_1

- jača trup (središte tijela) od vanjske strane prema unutrašnjoj

- razvija mišićnu ravnotežu

- povećava kontrolu i koncentraciju

- disanje postaje efikasnije

- povećava povezanost uma i tijela

Poboljšava:

- fleksibilnost i polagano i skladno kretanje

- koordinaciju

- mišićnu snagu i izdržljivost

- posturu tijela statičku i dinamičku

- kontrolu središta tijela

- kvalitetu življenja

- samopoštovanje i odgovornost prema vlastitom tijelu

pilates2

Kako bi postigli sve gore navedeno, potrebno je pridržavati se određenih pravila.

8 osnovnih načela Pilatesa:

  1. koncentracija – usmjeravanje uma na ono što radi tijelo, na pravilno izvođenje svake vježbe
  2. pravilno disanje – disati treba iz dijafragme,  torakalno i punim plućima
  3. powerhouse (središte moći) – dobar i pravilan položaj tijela može se postići jedino kada sva snaga i energija dolazi iz powerhouse-a prema ekstremitetima. Podrazumijeva rad na unutarnjoj stabilnosti - centriranje.
  4. kontrola – kompletna mentalna kontrola rada mišića, koordinacija uma i tijela. Sporije izvođenje pojedine sekvence utjecati će na dinamičku pravilnost izvođenja.
  5. preciznost – promišljeni, jednostavni i dobro odmjereni pokreti kod izvođenja svakog djelića vježbe, svakog prijelaza i elemenata koji čine vježbu.
  6. tečnost pokreta - polagano i skladno kretanje
  7. izdržljivost – progresivno povećavanje intenziteta vježbanja kako bi se razvila izdržljivost
  8. pravilno držanje (postura tijela) – budite svjesni položaja dijelova tijela u prostoru

 


novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Dolaskom proljeća, kombinacije sunčanih dana i neobaveznih pljuskova, u šumama počinju nicati šparoge.

Šparoga je povrće izuzetno bogato nutrijentima. Planirate li započeti novi program prehrane ili samo proći neki detoksikacijski program, ali i bez nekog posebnog razloga, šparoga je odlična namirnica koju morate uvrstiti u menu u većim količinama jer ima, medicinski dokazano, izuzetno diuretičko svojstvo, a krv pročišćava od toksina i snižava kolesterol, zahvaljujući glutationu, antioksidantu koji ima i antikancerogeno djelovanje.

U kombinaciji s jajima u nezaobilaznoj fritaji, ili na salatu; kratko ih prokuhajte i dodajte tvrdo kuhanim jajima te začinite sa malo maslinovog ulja – ovaj lagani proteinski obrok lako će postati vaš omiljeni, dijetetski izuzetno pogodan za večeru. U kombinaciji s integralnom rižom, šparoge će dati nutritivno visokovrijedan ručak.

Energetska vrijednost 100 g šparoge sadrži 20 kcal jer se sastoje od 90% vode, 1,7% bjelančevina (2,20g) , 2,6% ugljikohidrata (3,88g) i 0,7 % masti (0,12g). Krcate su mineralnim tvarima; kalijem, fosforom, sumporom, kalcijem i magnezijem te u nešto manjoj količini željezom, bakrom, cinkom, fluorom i jodom.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 21