Utorak 14 Kol 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI spinning

SPINNING

 

Spinning je grupni trening na statičkim biciklama, u trajanju od 60 min.

VIDEO


Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).

Spinning je ciljno usmjeren princip vježbanja, jednako namjenjen rekreativcima kao i vrhunskim sportašima. U osnovi je spinning grupni oblik treninga, ali prilagođen pojedincu. Naglasak je na intenzitetu treninga gdje si pojedinci mogu prilagoditi intenzitet u skladu sa svojim sposobnostima. Jednako je namjenjen muškim i ženskim vježbačima bez obzira na starosnu dob. Primjenjuju ga skijaši, nogometaši i ostali vrhunski sportaši u svojem pripremnom periodu. Sastavni je dio priprema biciklističke ekipe za OI u većini zemalja.

U svijetu postoji preko 20 000 originalnih spinning centara. Originalnih podrazumijeva sljedeće:

1. spinning centar mora imati originalne spinnere Star Trac

2. Instruktori moraju imati licencu Spinning-a

Spinning je 1986. godine izumio američki biciklist Johnny Goldberg. 90-tih godina započela je proizvodnja spinnera, razvoj programa i koncepcije treninga. Danas je Spinning prisutan u više od 80 zemalja širom svijeta.

Spinning je odličan trening, idealan za mršavljenje i definiciju jer se na treningu srednjeg intenziteta izgubi i do 500 Kcal u 40 min.. Ukoliko je vaš cilj održavanje kondicije ili pak jačanje muskulature, spinning Vam to omogućuje na vrlo jednostavan način: PRAČENJEM TRENINGA UZ POMOĆ POLARA ( pulsmetra)

Spinning je savršen trening i za osobe s problemima u zglobovima kad je bilo koji agresivniji oblik vježbanja zabranjen ( aerobic, trčanje…)

Idealan i za trudnice jer nema poskoka niti bilo kojih sličnih gibanja koja mogu biti štetna.

Jednostavno, spinning je za sve, i svatko si može prilagoditi trening prema svojim potrebama i mogućnostima uz pomoć savjeta instruktora.

Zabavan i dinamičan, uz motivirajuću muziku, omogućuje psihički odmor i adekvatan fizički napor.

Nakon spinninga osjećati ćete se zadovoljno, a Vaše će tijelo osjetiti rezultate vrlo brzo.

Prvi put u Hrvatskoj, u Rijeci u vašem Fitness centru Lovorka i Aerobic centru Step One možete trenirati uz licencirane spinning instruktore.

Za rezervacije bicikala nazovite u Vaš centar i krenite………broj je ograničen na 10 vježbača



spinning_facility-img61

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Pulsmetar tijekom vježbanja

Ciljevi koji nas potaknu na vježbanje najčešće su mršavljenje, bolji izgled, bolje opće fizičko stanje organizma, veća snaga i sl. No kako bi se zacrtani ciljevi zaista i ostvarili potrebno je konstantno pratiti tjelesne funkcije i tempo vježbanja, jer samo adekvatno doziran podražaj će izazvati željenu reakciju organizma a time i uvjetovati pravilan razvoj organizma.

Međutim, programirana i provedena aktivnost treba biti i valjano kontrolirana, kako bi se dobila povratna informacija o učinkovitosti tako programiranog vježbanja jer iskorištavanje vašeg vježbanja do kraja ne znači uvijek vježbati brže ili više.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 9