Ponedjeljak 15 Lis 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI workout
workout

Fit Box

Fit box je aerobni trening u kojem se koriste osnove boksa i kickboksa uz pratnju i ritam muzike.

Trening se sastoji od kombinacije pokreta i udaraca uz pomoć boksačke vreće.

Cilj je poboljšanje kardiovaskularnog sustava, povečanje aerobnog kapaciteta i izdržljivosti

te vrlo učinkovito oslobađanje od stresa. S obzirom da se rade i osnovne tehnike borilačkih sportova ,

razvija se koordinacija, snaga kao i sposobnost samoobrane.

Vrlo je dinamičan i zahtjevan ali isto tako prilagodljiv svim dobnim skupinama jer svaki od

vježbača radi individualno ili u paru te može regulirati vlastito opterećenje.

Kombiniraju se intenzivniji i manje intenzivni intervali.

https://www.youtube.com/watch?v=DshqwN8Y2CQ&feature=youtu.be

 

BODY WORKOUT

Body workout je trening koji se sastoji od 15-20 minutnog zagrijavanja na stepu uz laganu koreografiju. Nakon  zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo. Ovisno o načinu programiranja ciklusa, u jednom satu se mogu raditi vježbe za sve skupine mišića ili samo za određenu skupinu, pa se druge skupine mišića radi na sljedećem treningu.

Upotrebljavaju se svi raspoloživi rekviziti poput:

 

Više...
 

TOTAL BODY MIX

TOTAL BODY MIX jutarnji je workout trening, nešto lakšeg intenziteta od večernjih workout programa. Trening traje 60 min. Prvi dio treninga, u obliku aerobika, step aerobika ili spinninga, traje do 30min, a zatim slijede vježbe snage. Pri kraju treninga je nešto duži streching od uobičajenog. Namijenjeno je svima.


 
<< Početak < « 1 2 » > Kraj >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Zdravstvene dobiti bicikliranja

Britanska istraživanja pokazuju da vožnja bicikla svaki dan po 30min sagori gotovo 5kg masti za godinu dana. 5kg je inače prosječni dobitak tjelesne težine kod odraslih osoba od 40tih, pa na dalje. Bicikliranjem se prosječno potroši 400kcal po satu. Procjenjuje se da bicikl svaki dan vozi oko milijardu ljudi. Bicikliranje jača snagu i izdržljivost mišića i zglobova. Danci su dokazali da štiti od srčanog udara u dobi od 20 do 93 godina. Finci su istražili kako dnevno 30min vožnje biciklom za 40%  smanjuje rizik od razvoja dijabetesa. Bicikliranje, kao i hodanje, imaju snažan učinak na zadovoljstvo i otpuštanje stresa. U svakom slučaju i višestruko od vožnje bicikla izravno profitirate, odmah i dugoročno.

Živjeti zdravo

NOVI LIST

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 5