Nedjelja 24 Ruj 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Dolaskom proljeća, kombinacije sunčanih dana i neobaveznih pljuskova, u šumama počinju nicati šparoge.

Šparoga je povrće izuzetno bogato nutrijentima. Planirate li započeti novi program prehrane ili samo proći neki detoksikacijski program, ali i bez nekog posebnog razloga, šparoga je odlična namirnica koju morate uvrstiti u menu u većim količinama jer ima, medicinski dokazano, izuzetno diuretičko svojstvo, a krv pročišćava od toksina i snižava kolesterol, zahvaljujući glutationu, antioksidantu koji ima i antikancerogeno djelovanje.

U kombinaciji s jajima u nezaobilaznoj fritaji, ili na salatu; kratko ih prokuhajte i dodajte tvrdo kuhanim jajima te začinite sa malo maslinovog ulja – ovaj lagani proteinski obrok lako će postati vaš omiljeni, dijetetski izuzetno pogodan za večeru. U kombinaciji s integralnom rižom, šparoge će dati nutritivno visokovrijedan ručak.

Energetska vrijednost 100 g šparoge sadrži 20 kcal jer se sastoje od 90% vode, 1,7% bjelančevina (2,20g) , 2,6% ugljikohidrata (3,88g) i 0,7 % masti (0,12g). Krcate su mineralnim tvarima; kalijem, fosforom, sumporom, kalcijem i magnezijem te u nešto manjoj količini željezom, bakrom, cinkom, fluorom i jodom.

Preporučamo ih kao jedan od izvora vitamina C i folata, vitamina B kompleksa; B6, tiamina, niacina i riboflavina, vitamina A, iako u nešto manjim količinama.

Šparoge jačaju naš obrambeni mehanizam, sadrže bioflavonoid rutin u velikim količinama, a upravo njemu možemo biti zahvalni za snižavanje tlaka, jačanje kapilara i reduciranje lošeg, LDL kolesterola.

Ako vam nismo dali dovljno razloga da se uputite u šumu i pobiranje šparoga, gledajte na to kao rekreaciju i vrstu fizičke aktivnosti u kojoj ćete sagorijeti veliki broj kalorija, a kasnije ćete imati zdrav, niskokaloričan i jeftin obrok.

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Koliko treninga tjedno vam je potrebno?

Nećete ništa promijeniti na mišićnom tonusu ako satima radite kardio vježbe. Pretjerano kardio vježbanje ne samo da kvari formu, nego uništava i imunološki sustav. Povećava u organizmu količinu kortizol-a što pak vodi do razgradnje mišićnog tkiva. Što je manje mišića, razmjena tvari je sporija. Maksimalno 3-4 puta je dobro napraviti kardio vježbe tijekom tjedna i to u trajanju od oko sat vremena. Naravno, svako ima drugačiji organizam zato su potrebne osobne primjene. Možda ćete sagorjeti masti, ali što će ostati zatim? Vidjet ćete, ne baš puno i još uvijek ćete se smatrati debelim i mekim.Vježbanje snage sa opterećenjem (workout, body building, TRX, Crossfit, Pilates) je ono što će Vam oblikovati seksi ruke, čvrstu stražnjicu, ravan trbuh i poželjnu figuru, a da ne govorimo o tome da što je više mišića na Vama više kalorija sagorijevaš čak i za vrijeme odmaranja. Gustoća kostiju će Vam također narasti od vježbanja s utezima i uspješno ćete se boriti protiv osteoporoze.

Svakodnevno ponavljanje istog treninga nije dobro. Mišićima je potreban odmor i regeneracija. Ako svakog dana vježbate iste mišiće, oni tada nemaju šanse za regeneraciju i nikada se neće poče ti razvijati, jačati i postajati napetiji. Svakoj mišičnoj skupini nakon intenzivnog treninga treba odmora. Odmor je važan koliko i vježb anje. Ne trebate se bojati da Vam se mišići zbog previše odmora neće odgovarajuće razvijati jer situacija je baš suprotna. Previše treninga će spriječiti njihov razvoj. Neće te stjecati mišiće tako da provodite svaki dan po nekoliko sati u teretani. To je velika zabluda. Štoviše postoji mogućn ost da takvim ritmom izgubite na mišičnoj masi neprestano se dovodeći u katabolizam.

Često se spominje pojam pretreniranosti (overtraining). Do pretreniranosti dolazi kad pojedinci kroz duži period izlažu tijelo napornim treninzima uz nedostatak adekvatnog odmora (rekuperacije mišića), prehrane i suplementacije. U teretani nije teško primjetiti kandidate za pretreniranost. To su dečki koji satima nemilosrdno pumpaju (najčešće sa tehnikom koja je ispod svake kritike) u potrazi za perfekcijom koju skoro nikada ne pronalaze. Oni se vode onom pogrešnom devizom:više je bolje!

ŠTO BI ONDA BILO NAJBOLJE ZA VAS?

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 10