Ponedjeljak 20 Stu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Dolaskom proljeća, kombinacije sunčanih dana i neobaveznih pljuskova, u šumama počinju nicati šparoge.

Šparoga je povrće izuzetno bogato nutrijentima. Planirate li započeti novi program prehrane ili samo proći neki detoksikacijski program, ali i bez nekog posebnog razloga, šparoga je odlična namirnica koju morate uvrstiti u menu u većim količinama jer ima, medicinski dokazano, izuzetno diuretičko svojstvo, a krv pročišćava od toksina i snižava kolesterol, zahvaljujući glutationu, antioksidantu koji ima i antikancerogeno djelovanje.

U kombinaciji s jajima u nezaobilaznoj fritaji, ili na salatu; kratko ih prokuhajte i dodajte tvrdo kuhanim jajima te začinite sa malo maslinovog ulja – ovaj lagani proteinski obrok lako će postati vaš omiljeni, dijetetski izuzetno pogodan za večeru. U kombinaciji s integralnom rižom, šparoge će dati nutritivno visokovrijedan ručak.

Energetska vrijednost 100 g šparoge sadrži 20 kcal jer se sastoje od 90% vode, 1,7% bjelančevina (2,20g) , 2,6% ugljikohidrata (3,88g) i 0,7 % masti (0,12g). Krcate su mineralnim tvarima; kalijem, fosforom, sumporom, kalcijem i magnezijem te u nešto manjoj količini željezom, bakrom, cinkom, fluorom i jodom.

Preporučamo ih kao jedan od izvora vitamina C i folata, vitamina B kompleksa; B6, tiamina, niacina i riboflavina, vitamina A, iako u nešto manjim količinama.

Šparoge jačaju naš obrambeni mehanizam, sadrže bioflavonoid rutin u velikim količinama, a upravo njemu možemo biti zahvalni za snižavanje tlaka, jačanje kapilara i reduciranje lošeg, LDL kolesterola.

Ako vam nismo dali dovljno razloga da se uputite u šumu i pobiranje šparoga, gledajte na to kao rekreaciju i vrstu fizičke aktivnosti u kojoj ćete sagorijeti veliki broj kalorija, a kasnije ćete imati zdrav, niskokaloričan i jeftin obrok.

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 24