Četvrtak 27 Srp 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

Za vrijeme treninga: 100-200ml vode svakih 15-20min.

Poslije treninga: 600-900ml vode na svakih 0,5kg izgubljenih tijekom vježbanja, što znači da bi se trebalo vagati prije treninga, a pogotovo ako se radi o treninzima izdržljivosti i treninzima visokog intenziteta.

Kada je prevelika količina vode u tijelu također se javlja disbalans vode u organizmu. Tamna boja urina je najbolji pokazatelj dehidracije, a događa se kada je izgubljeno više od 2% tjelesne mase tijekom treninga.

Blagi znakovi dehidracije: žeđ, slabiji apetit, suha crvenkasta koža, umor, glavobolja, suha usta, vrtoglavica.

Ozbiljni znakovi dehidracije: ubrzani puls i disanje, nedostatak znojenja i mokrenja, povišena temperatura, strašan zamor, grčevi u mišićima, glavobolja, mučnina.

Opasni znakovi dehidracije: grčevi u mišićima, tahikardija, povraćanje, mutan vid, topla koža, bolno mokrenje, teško disanje, konvulzije cijelog tijela, bol u prsima i trbuhu, gubitak svijesti.

Balans vode i elektrolita je osnova za normalno funkcioniranje organizma i stoga je potrebno piti dovoljno tekućine, jesti hranu koja sadrži više vode (voće i povrće) i piti nešto više tijekom fizičke aktivnosti. Tijekom fizičke aktivnosti tijelo gubi vodu, a tjelesna temperatura regulira se znojenjem.

Obratite pažnju na znakove dehidracije i pijte!

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Što nam uzrokuje osjećaj sreće dok vježbamo?

U ovom tekstu ćemo objasniti što se dešava u našem živčanom sustavu tijekom tjelesne aktivnosti, što je to što nam uzrokuje osjećaj euforije dok vježbamo te da li vježbanje stvara ovisnost.

Endorfini su endogeni opoidi koji se oslobađaju iz hipofize i vjeruje se kako dovode do analgezije, potiču euforiju i imaju nagrađivačku ulogu unutar mozga. Od njihovog otkrića sredinom sedamdesetih godina, uloga endorfina je bila na široko proučavana, ali i zagonetna tema unutar fiziologije kao znanosti. Iako su prošla 3 desetljeća, znanstvenici još uvijek traže dosljedne odgovore na pitanja zašto tijelo proizvodi endorfine i kako ti peptidi djeluju unutar središnjeg živčanog sustava. Naziv endorfin nastao je iz dvije riječi,

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 28