Nedjelja 24 Ruj 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

Za vrijeme treninga: 100-200ml vode svakih 15-20min.

Poslije treninga: 600-900ml vode na svakih 0,5kg izgubljenih tijekom vježbanja, što znači da bi se trebalo vagati prije treninga, a pogotovo ako se radi o treninzima izdržljivosti i treninzima visokog intenziteta.

Kada je prevelika količina vode u tijelu također se javlja disbalans vode u organizmu. Tamna boja urina je najbolji pokazatelj dehidracije, a događa se kada je izgubljeno više od 2% tjelesne mase tijekom treninga.

Blagi znakovi dehidracije: žeđ, slabiji apetit, suha crvenkasta koža, umor, glavobolja, suha usta, vrtoglavica.

Ozbiljni znakovi dehidracije: ubrzani puls i disanje, nedostatak znojenja i mokrenja, povišena temperatura, strašan zamor, grčevi u mišićima, glavobolja, mučnina.

Opasni znakovi dehidracije: grčevi u mišićima, tahikardija, povraćanje, mutan vid, topla koža, bolno mokrenje, teško disanje, konvulzije cijelog tijela, bol u prsima i trbuhu, gubitak svijesti.

Balans vode i elektrolita je osnova za normalno funkcioniranje organizma i stoga je potrebno piti dovoljno tekućine, jesti hranu koja sadrži više vode (voće i povrće) i piti nešto više tijekom fizičke aktivnosti. Tijekom fizičke aktivnosti tijelo gubi vodu, a tjelesna temperatura regulira se znojenjem.

Obratite pažnju na znakove dehidracije i pijte!

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Plesno ludilo - Zumba

Kome je namijenjena Zumba (mogu li je plesati svi spolovi i uzrasti)?

Zumba Fitness je program koji je primjeren za sve dobne skupine. Neovisno o tome u kakvoj ste fizičkoj kondiciji, imate li bilo kakvog ili pak nikakvog iskustva u plesu, bili vi muško ili žensko, Zumbu Fitness je i izumio muškarac pa ne vidim zašto bi se ograničili samo na ženski spol.

Zumba formula osnovnih plesnih koraka čini Zumbu dostupnu svima. Na satu Zumbe se stvori tako zabavna i vesela atmosfera da je i onima koji se nikad nisu usudili vježbati u grupi ili nikad nisu plesali jer misle da ne znaju. Svima njima Zumba ruši barijere i s vremenom koraci dolaze sami od sebe.

Velika stvar koju Zumba postiže je što u ljudima stvara želju da dolaze na treninge, a biti uporan i vježbati u kontinuitetu jedan je od važnijih principa kojih bi se čovjek trebao

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 5