Subota 21 Srp 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI
Zanimljivosti

Najčešće dileme kod mršavljenja

Koliko je vremena potrebno da se smršavi i dosegne maksimum?

 

Mršavljenje može biti veoma frustrirajući pothvat. Morate se zdravo hraniti, vježbati i, zatim, čekati. Ponekad primijetite mali napredak, a druge pute čak niti to. Kao da se i ništa ne događa. Vježbate i pazite na kalorije, ali vaga se ne miče s mrtve točke?

1. Kad ću početi gubiti na težini?

Ukratko: počet ćete gubiti na težini kad počnete. Ako ste smanjili unos kalorija (za oko 500 uz dijetu i vježbanje) i dosljedni ste režimu svaki dan u teoriji biste trebali gubiti 0,45 kilograma na tjedan. Međutim, treba uzeti i druge faktore u obzir, kao što su: spol, težina, dob, stupanj fizičke spremnosti, tj. kondicije te nasljedne faktore. Ne bi li ste prebrodili tu frustrirajuću fazu čekanja:

Više...
 

Zdrava prehrana

Zdrava ili pravilna prehrana je ona prehrana koja tijelu osigurava optimalan unos kalorija, vitamina, minerala i tekućine, te optimalan omjer bjelančevina, ugljikohidrata i masti, kako bi se osigurale potrebe organizma za gradivnim, energetskim i zaštitnim tvarima.

Meso, riba i njihove alternativne namirnice

Meso, riba, jaja i zamjenske namirnice poput graha i leće, sadrže proteine koji su nužni za rast i oporavak. Hrana bogata proteinima, posebno meso, također je bogat izvor željeza, selena, cinka i vitamina B.

Kako biste dodatno smanjili unos masnoća s proteinskih namirnica skinite npr. kožu s piletine, odrežite očite masnoće s crvenog mesa, janjetine, svinjetine i govedine, te

Više...
 

Što nam uzrokuje osjećaj sreće dok vježbamo?

U ovom tekstu ćemo objasniti što se dešava u našem živčanom sustavu tijekom tjelesne aktivnosti, što je to što nam uzrokuje osjećaj euforije dok vježbamo te da li vježbanje stvara ovisnost.

Endorfini su endogeni opoidi koji se oslobađaju iz hipofize i vjeruje se kako dovode do analgezije, potiču euforiju i imaju nagrađivačku ulogu unutar mozga. Od njihovog otkrića sredinom sedamdesetih godina, uloga endorfina je bila na široko proučavana, ali i zagonetna tema unutar fiziologije kao znanosti. Iako su prošla 3 desetljeća, znanstvenici još uvijek traže dosljedne odgovore na pitanja zašto tijelo proizvodi endorfine i kako ti peptidi djeluju unutar središnjeg živčanog sustava. Naziv endorfin nastao je iz dvije riječi,

Više...
 

Plesno ludilo - Zumba

Kome je namijenjena Zumba (mogu li je plesati svi spolovi i uzrasti)?

Zumba Fitness je program koji je primjeren za sve dobne skupine. Neovisno o tome u kakvoj ste fizičkoj kondiciji, imate li bilo kakvog ili pak nikakvog iskustva u plesu, bili vi muško ili žensko, Zumbu Fitness je i izumio muškarac pa ne vidim zašto bi se ograničili samo na ženski spol.

Zumba formula osnovnih plesnih koraka čini Zumbu dostupnu svima. Na satu Zumbe se stvori tako zabavna i vesela atmosfera da je i onima koji se nikad nisu usudili vježbati u grupi ili nikad nisu plesali jer misle da ne znaju. Svima njima Zumba ruši barijere i s vremenom koraci dolaze sami od sebe.

Velika stvar koju Zumba postiže je što u ljudima stvara želju da dolaze na treninge, a biti uporan i vježbati u kontinuitetu jedan je od važnijih principa kojih bi se čovjek trebao

Više...
 

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

Više...
 
<< Početak < « 1 2 » > Kraj >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Najčešće dileme kod mršavljenja

Koliko je vremena potrebno da se smršavi i dosegne maksimum?

 

Mršavljenje može biti veoma frustrirajući pothvat. Morate se zdravo hraniti, vježbati i, zatim, čekati. Ponekad primijetite mali napredak, a druge pute čak niti to. Kao da se i ništa ne događa. Vježbate i pazite na kalorije, ali vaga se ne miče s mrtve točke?

1. Kad ću početi gubiti na težini?

Ukratko: počet ćete gubiti na težini kad počnete. Ako ste smanjili unos kalorija (za oko 500 uz dijetu i vježbanje) i dosljedni ste režimu svaki dan u teoriji biste trebali gubiti 0,45 kilograma na tjedan. Međutim, treba uzeti i druge faktore u obzir, kao što su: spol, težina, dob, stupanj fizičke spremnosti, tj. kondicije te nasljedne faktore. Ne bi li ste prebrodili tu frustrirajuću fazu čekanja:

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 6